Wednesday 19 November 2008

Sakit

Dua hari yang lepas aku telah hilang selera makan. Dua hari itu juga aku tidak menjamah makanan. 

Aku cuba sedaya upaya untuk makan. Ku suapkan makanan ke mulutku dan ku kunyah hingga lumat. Aku pun menelan makanan itu dan dapat dirasakan ianya menuju ke perutku melalui tiub esophagus ku. Sejenak makanan bersentuhan dengan perutku, aku pun merasa mual. Lantas makanan tersebut ku muntahkan lagi.

Aduhai badan... Mengapa engkau berkelakuan sebegini? Apa yang telah terjadi kepada kau? Aku rasa ada sesuatu yang tidak kena dengan tubuh badan ku ini. Ya Tuhan... Hindarilah diriku dari sebarang penyakit...

3 comments:

Shinnie Shmoochie said...

Take good care of yourself, little one.
I'll always pray for you, from afar.

dariagraphy said...

alu ada bau mutah indah lekak nangga benda ijo ya. dah kenak kaki. nakkk ka kemaik. eee awu awu. ehe. nways take care aa.

babe, which is the little one. huahaha

dariagraphy said...

btw ive linked u to my blog. :)